De laatste kaart: persoonskaarten 1939-1994

Help het Nationaal Register van Overledenen sneller doorzoekbaar te maken door data van de persoonskaarten (1939-1994) in te voeren.

Stand van zaken

  • 6.133.440 scans
  • 1.342 deelnemers

  • 6.008.283
    • 0% Onbruikbaar
    • 98% Dubbel ingevoerd
    • 97.9% Gecontroleerd
    Dubbel ingevoerd 98%
  • 6.007.546
    • 0% Onbruikbaar
    • 98% Dubbel ingevoerd
    • 97.9% Gecontroleerd
    Gecontroleerd 97.9%
Meedoen aan dit project
Martine | CBG

Martine | CBG

Urgente problemen

Laatst bijgewerkt op: 

Beste allemaal,

Af en toe lopen jullie tegen problemen aan, die niet kunnen wachten. Daarbij doel ik niet op bv. namen die je niet kunt lezen, maar op technische storingen. Wij houden het forum dagelijks bij, maar kunnen helaas niet de hele dag door meelezen. De projectleiding is per mail geabonneerd op berichten die hier binnenkomen. Meld daarom dit soort problemen in dit topic (als een reactie hieronder), zodat wij er een melding van krijgen en zo mogelijk actie kunnen ondernemen.

Hopelijk hoeven we er niet vaak gebruik van te maken, maar zo hebben jullie in elk geval een manier om ons te laten weten als er een probleem is!

  • Nannette

    Nannette

    Ook bij mij een zwart scherm met 'unable to open' maar soms kan ik wel weer een paar kaarten doen. Cookies van de pc gehaald maar geen effect. Help @velehanden. 

  • Tine63

    Tine63

    Laatst bijgewerkt op: 

    Hier ook eerst een paar  kaarten kunnen doen nu alleen maar zwart scherm.

    10:00 uur het werkt weer

  • Lijda de Meijer

    Lijda de Meijer

    @Velehanden:

    Helaas, ook ik heb nu een zwart scherm met "unable to open". Heb mijn geschiedenis al gewist, pagina ververst maar helpt niets.

  • Maaike Aantjes

    Maaike Aantjes

    Vanmorgen vroeg een paar scans in kunnen voeren nu net als Lija een zwart scherm met unable to open. Ook cache geleegd enz maar het blijft hetzelfde.

  • Petra Sj

    Petra Sj

    Laatst bijgewerkt op: 

    Vanaf ca. 11:40 redelijk wat scans ter controle verwerkt. Alles werkt als vanouds, geen problemen.
    Werk ook met een groot scherm, Windows 10/Chrome.

    N.b.: recent waren 2 updates van Windows. Indien van toepassing, hebben jullie deze verwerkt? Misschien dat het daar aan zou kúnnen liggen?