De laatste kaart: persoonskaarten 1939-1994

Help het Nationaal Register van Overledenen sneller doorzoekbaar te maken door data van de persoonskaarten (1939-1994) in te voeren.

Stand van zaken

  • 6.133.440 scans
  • 1.327 deelnemers

  • 6.133.038
    • 0% Onbruikbaar
    • 100% Dubbel ingevoerd
    • 100% Gecontroleerd
    Dubbel ingevoerd 100%
  • 6.132.480
    • 0% Onbruikbaar
    • 100% Dubbel ingevoerd
    • 100% Gecontroleerd
    Gecontroleerd 100%
Meedoen aan dit project

Project info

Martine | CBG

Martine | CBG

Urgente problemen

Laatst bijgewerkt op: 

Beste allemaal,

Af en toe lopen jullie tegen problemen aan, die niet kunnen wachten. Daarbij doel ik niet op bv. namen die je niet kunt lezen, maar op technische storingen. Wij houden het forum dagelijks bij, maar kunnen helaas niet de hele dag door meelezen. De projectleiding is per mail geabonneerd op berichten die hier binnenkomen. Meld daarom dit soort problemen in dit topic (als een reactie hieronder), zodat wij er een melding van krijgen en zo mogelijk actie kunnen ondernemen.

Hopelijk hoeven we er niet vaak gebruik van te maken, maar zo hebben jullie in elk geval een manier om ons te laten weten als er een probleem is!

  • Maaike Aantjes

    Maaike Aantjes

    Update Windows vorige week geinstalleerd @PetraSj en daarna al veel scans zonder problemen verwerkt. Vanmorgen vroeg ook nog ruim 20 ingevoerd en ineens een zwart scherm met de melding "unable to open enz". Ook andere browser geprobeerd, cookies verwijderd, uitloggen, inloggen maar mijn scherm is dus nu al uren gewoon ZWART, echt balen dat ik niet verder kan. Wat kan ik verder nog doen? @velehanden

  • Lijda de Meijer

    Lijda de Meijer

    @Maaike

    Ik heb het probleem kunnen verhelpen door mijn computer helemaal af te sluiten en daarna weer opnieuw op te starten. Heb inmiddels al zo'n 75 scans in kunnen voeren zonder problemen. Het ziet er naar uit dat mijn probleem opgelost is.

  • Foort

    Foort

    Een enkele keer krijg ik ook die melding, of een zwart scherm. Tip: wijzig je schermindeling, en dan weer terugzetten. Werkt bij mij altijd.

  • Petra Sj

    Petra Sj

    Ik bedenk ineens Maaike. Het kan ook zijn dat 'jouw' scan corrupt is. Dan kan/kunnen óf @velehanden en/of Martine deze ontkoppelen van je account en kun jij weer verder.

    Zomaar een gedachte overigens. 

  • Maaike Aantjes

    Maaike Aantjes

    @Lijda en @Foort jullie tips opgevolgd maar helaas brengt het geen verandering.

    @Petra Sj dit zou het misschien kunnen zijn want bij een ander project van vele handen kan ik wel gewoon invoeren dus ben ik geneigd te denken dat het aan de te laden scan ligt.

    Allemaal bedankt voor het meedenken, "de laatste kaart" laat ik voor vandaag maar even zitten, morgen weer nieuwe kansen. @Martine