De laatste kaart: persoonskaarten 1939-1994

Help het Nationaal Register van Overledenen sneller doorzoekbaar te maken door data van de persoonskaarten (1939-1994) in te voeren.

Stand van zaken

  • 6.300.000 scans
  • 1.338 deelnemers

  • 5.991.609
    • 0% Onbruikbaar
    • 95.1% Dubbel ingevoerd
    • 95.1% Gecontroleerd
    Dubbel ingevoerd 95.1%
  • 5.989.810
    • 0% Onbruikbaar
    • 95.1% Dubbel ingevoerd
    • 95.1% Gecontroleerd
    Gecontroleerd 95%
Meedoen aan dit project
Martine | CBG

Martine | CBG

Urgente problemen

Laatst bijgewerkt op: 

Beste allemaal,

Af en toe lopen jullie tegen problemen aan, die niet kunnen wachten. Daarbij doel ik niet op bv. namen die je niet kunt lezen, maar op technische storingen. Wij houden het forum dagelijks bij, maar kunnen helaas niet de hele dag door meelezen. De projectleiding is per mail geabonneerd op berichten die hier binnenkomen. Meld daarom dit soort problemen in dit topic (als een reactie hieronder), zodat wij er een melding van krijgen en zo mogelijk actie kunnen ondernemen.

Hopelijk hoeven we er niet vaak gebruik van te maken, maar zo hebben jullie in elk geval een manier om ons te laten weten als er een probleem is!

  • Petra Sj

    Petra Sj

    Inderdaad Yvonne. Maar na uitloggen, cache legen en nieuwe sessie starten lijkt het nu weer goed te werken. Laden van een nieuwe scan gaat soms nog wel traag....

    Volgens mij is er iets niet helemaal tof, maar wie ben ik. ;-) 

  • Mary

    Mary

    Laatst bijgewerkt op: 

    @Martine

    Bij het invoeren al vanaf vanmorgen vroeg veel last van. Traag opslaan, scherm blijft vaak zwart, de verbinding wordt verbroken of een errormelding. Bij een zwart scherm helpt de 'verversknop' inderdaad.  Geschiedenis incl. cookies e.d. geheel gewist en opnieuw opgestart. Niets helpt. 

    Bij het controleren alleen last van een beetje vertraging. Soms wel gegevens beschikbaar, maar de scan niet zichtbaar.

  • Ina Eijkman-Meddens

    Ina Eijkman-Meddens

    Ja, ben net begonnen, maar het werkt allemaal niet naar behoren. Soms een paar minuten lekker door kunnen werken, en dan weer allerlei raadselachtige mededelingen en opnieuw moeten inloggen.  @vele handen. Ik blijf het proberen ;)

  • Mary

    Mary

    Toch nog steeds een probleem maar nu dan toch bij het controleren.

    Soms zijn alle gegevens beschikbaar, maar de scan is niet zichtbaar. De plek van de scan blijt zwart. Controle van invoergegevens met de scan/kaart is dus niet mogelijk.

  • Martine | CBG

    Martine | CBG

    Hmmm, het enige dat ik weet is dat wij weer een flink aantal nieuwe scans hebben toegevoegd (nadat dit lange tijd niet was gedaan). Ik ga overleggen met de datamannen en hou het de komende dagen extra in de gaten.