S.O.S. Antwerpen (1820-1946)

Wil je weten waar Antwerpenaren aan dood gingen? Help dan mee om het Antwerpse doodsoorzakenregister in te voeren!

Current status

  • 10.952 scans
  • 748 participants

  • 10.952
    • 5.1% Unusable
    • 100% Double entered
    • 100% Validated data
    Double entered 100%
  • 10.952
    • 5.1% Unusable
    • 100% Double entered
    • 100% Validated data
    Validated data 100%

Project info

Sarah Heynssens

Sarah Heynssens

Oplossing probleem automatisch afmelden en gegevensverlies

Beste controleurs, 

Het technisch team van Vele Handen heeft het probleem van het automatisch afmelden en het verlies van gegevens ten gevolge hiervan proberen oplossen. Zij hebben in instelling gewijzigd en hopen dat het probleem niet meer voorkomt. Mocht het toch weer voorkomen dan willen zij graag weten na hoeveel minuten je wordt uitgelogd en welke browser er wordt gebruikt. Jullie mogen deze informatie hier op het forum posten of doorsturen naar sosantwerpen@ugent.be. 

Hartelijke groeten, 

Sarah Heynssens

  • Louise Wuyts

    Louise Wuyts

    Updated at: 

    @VeleHanden

    Juist een volledig afgewerkte scan... bij het klikken op de knop opslaan werd ik er gewoon uitgegooid.

    Ik moest terug inloggen en kreeg een zwart blad met de mededeling: Fout in de applicatie, invalid scan.

    Pas na de tweede keer inloggen dezelfde scan terug gekregen. Natuurlijk meer dan de helft van de correcties van de scan verdwenen. Ondanks saven. Vermits je toch makkelijk een uur met een scan bezig bent (ik spreek voor mezelf) is dit uiterst irritant en demotiverend.

    Misschien beter wachten met invoeren tot ze het probleem echt kunnen oplossen???

    Gelieve dit ook door te geven, Sven.

    Groetjes,

    Louise

  • Louise Wuyts

    Louise Wuyts

    Nog vergeten te vermelden ...

    Ik heb een recente HP Envy en werk met Mozilla Firefox

    Groetjes

    Louise

  • Sven Vrielinck

    Sven Vrielinck

    Dag Louise en iedereen,

    We zijn momenteel in overleg met de mensen van Vele Handen en wachten op een verslag van wat er aan hand is. Afhankelijk hiervan gaan we zien hoe het verder moet.

    We houden jullie op de hoogte.

    Groeten,

    Sven

  • Sarah Heynssens

    Sarah Heynssens

    Dag allen, 

    Het team van Vele Handen is op zoek naar een oplossing maar tast momenteel in het duister wat betreft de oorzaak. Wij willen jullie dan ook laten weten dat jullie het controlewerk gerust even mogen stilleggen in afwachting van een oplossing.

    Alle informatie die jullie kunnen bieden over wanneer en hoe het probleem zich voordoet is nuttig. Zo kunnen zij gerichter zoeken naar een oplossing. (Bijvoorbeeld: hoe lang je aan het werk was voor je werd uitgelogd, welke browser je gebruikt, hoeveel tabbladen je hebt openstaan, of je tussentijds opslaat of niet, etc.).  

    Heb je het probleem nooit gehad? Dan kan het voor ons ook nuttig zijn om dat te weten.

    Onze excuses voor het ongemak! 

    Groeten, 

    Sarah 

  • Marvin

    Marvin

    Hallo iedereen,

    We hebben het log nagekeken of er iets vreemds viel te bespeuren maar konden niets vinden. Het wordt zo een moeilijk te vangen probleem. Wat we wel hebben gevonden is dat de expiry date op de sessie cookie "PHPSESSID" niet wordt geupdate, je wordt dus nu 'altijd' na 24 uur uitgelogd. Dat probleem gaan we oplossen. Wellicht kunnen jullie tot die tijd zelf in de gaten houden wanneer de sessie eindigt. Dat doe je door een rechtermuisklik te doen in de browser en klikken op "Inspect". (zie plaatje)